نخ سرکیسه دوزی و گونی بافی (نخ PP)

نخ سرکیسه دوزی و گونی بافی (نخ PP)

سپاهان کیسه در راستای تولیدات و تجربه بالای خود در زمینه تولید و فروش نخ سرکیسه دوزی (نخ پلی استر پنبه) و نخ دوخت کیسه و گونی (نخ PP) با کیفیت ، آماده همکاری و ارائه محصولات و نمونه نخ سرکیسه دوز به صورت رایگان و همچنین مشاوره و قیمت رقابتی به مصرف کنندگان ، کشاورزان ،کارخانجات ، شرکت ها و تولید کنندگان ( آرد ، نمک ، قند و شکر و خوراک دام و طیور ) صنعت بسته بندی انواع حبوبات ، خشکبار و برنج و… در حال خدمت رسانی به شرکت های شیمیایی و پتروشیمی می باشد.

سپاهان کیسه تولید کننده و عرضه کننده نخ دوخت گونی دوزی (نخ پلی پروپیلن) و نوار بافی گونی با کیفیت و مناسب ترین قیمت در اصفهان

نخ-سرکیسه-دوزی-11

سپاهان کیسه تولید کننده انواع نخ سرکیسه دوزی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و تنوع تولید می باشد که در تولیدات خود از نخ های مرغوب با کیفیت و درجه یک ایرانی و خارجی از نوع پلی استر 100 درصد (اسپان) و پلی استر پنبه با نمره های 10،20،30 و در تعداد رشته و لا های 4 الی 13 با تاب مخصوص و مناسب جهت مصرف در چرخ های سرکیسه دوزی دستی و صنعتی طبق درخواست و سفارش و مصرف مشتری را دارا می باشد . همچنین تولید نخ های سرکیسه دوز محکم و مرغوب و با دوام 8 لا را در دستور کاری خود دارد.

نخ های سرکیسه دوزی 8 لا را به صورت کیلویی و دوک های 2.5 کیلویی جهت مصرف کنندگان و همکاران نیز ارائه می نماییم. نخ های دوخت سر کیسه را در وزن های 200،120،80 نیز تولید می نماییم. همینطور نخ های دوخت سر کیسه و گونی را در کارتن های محکم و شکیل جهت سهولت در حمل نقل بسته می نماییم. حداقل قبول سفارش فروش نخ های دوکی جهت مصرف در چرخ های سرکیسه دوزی دستی 3 کارتن و نخ های کیلویی حداقل یک کیسه می باشد.

انواع نخ های بافت گونی پر استفاده ترین مواد اولیه در صنعت نساجی می باشد که می توان از مهم ترین نخ های بافت گونی به نخ های ذیل توجه نمود.

نخ کرکی ، نخ پنبه ، نخ اکرلیکی ، نخ پلی استر ، نخ پلی استر پنبه ، نخ ترویرا، نخ FDY ، نخ نایلون، بافت لیف ، بافت نخ قیطان، نخ بافت فرش ، نخ بافت تابلو فرش ، نخ ماهیگیری، نخ پادری

error: Content is protected !!