درباره شرکت سپاهان کیسه

چشم انداز ، ماموریت و اهداف سپاهان کیسه

درباره شرکت تولیدی سپاهان کیسه

logo-sepahan-kiseh-slider-1

گروه تولیدی شرکت سپاهان کیسه یک نام برجسته در صنعت بسته بندي كشور است كه در زمينه توليد و فروش انواع کیسه و رول گونی پلی پروپیلن (کیسه گونی پلاستیکی) از سال ١٣٧٩ شروع به فعاليت نمود و با تکیه بر دانش علمی روز دنیا و تجربه عملی چندین ساله در عرصه چاپ و بسته بندی محصولات غذایی، بهداشتی، معدنی، صنعتی، خوراک دام و طيور، آبزيان و کشاورزی با هدف ایجاد تحول در سطح کیفی بسته بندي توليدات داخلي موفق به جلب رضايت مشتريان خود شده است.
این مجموعه مفتخر به تولید و فروش انواع کیسه و گونی پلاستیکی به صورت رول گونی ، کیسه گونی پلی پروپیلن ساده(کیسه PP)،کیسه گونی لمینت دار،لاینردار،پاکت کامپوزیت سه لایه روکش کاغذ،کیسه و گونی سه لایه صدفی روکش BOPP چاپ تصویری و چاپ تفکیکی ،رول گونی تک لا و عریض ، رول و کیسه و گونی جامبوبگ (کیسه بیگ بگ)،رول گونی ساختمانی ضد آب و آفتاب (UV دار)، کیسه و گونی سیمان ADSTAR و کیسه و گونی گچ والودار،کیسه سه لایه پلی اتیلن صنعتی،تولید و فروش انواع نخ سرکیسه دوزی (پلی استر پنبه) و نخ های گونی بافی پلی پروپیلن (نخ PP) سفید و رنگی  با مناسب ترین قیمت در اصفهان است.

از دیگر خدمات شرکت سپاهان کیسه ارائه خدمات قبل از توليد شامل مشاوره ، طراحي ، كليشه و سيلندر سازي ، چاپ تك رنگ تا شش رنگ گرافيكي ، چاپ تصوير تركيبي بصورت فول كالر مستقيم و چاپ منفي بصورت كاملا سفارشي روي كليه محصولات ميباشد .
سپاهان کیسه یک راه حل ساده، سريع و حرفه ای برای حل تمام مشکلات مربوط به بسته بندی محصولات شما ميباشد.
این شرکت به صورت مداوم در حال دانش اندوزي، توسعه تخصص خود و كسب دانش روز و تربیت نیروی های متخصص برای سرویس دهی حرفه ای به مشتریان خود ميباشد.
ما دیدگاه تخصصی به صنعت بسته بندی های کیسه ای و گونی داریم و محصولات ارائه شده توسط ما بهترین کیفیت را دارا هستند چون با استفاده از تکنولوژی پیشرفته مطابق با استاندارهای صنعتی روز دنیا تولید می شوند.

logo-sepahan-kiseh-slider-1

چشم اندازهای سپاهان کیسه

 

  • مشتری پادشاه ما است و رضایت کامل مشتری شعار اصلی ما است . پاسخ سریع به نگرانی مشتری از اهداف اصلی ما است .
  • بهبود جوهر اصلی تولید است . ما تلاش می کنیم تا به طور مداوم یاد بگیریم ، خود را با پیشرفت های این صنعت منطبق کنیم و به جلو حرکت کنیم .
  • تحقیق بهترین دوست مشترک ما است . ما همکاران و شرکای تحقیقاتی قوی داریم که به ما قدرت می دهند و تیم تحقیقاتی ما همیشه محصولات جدید را توسعه می دهند .
  • افتخار سپاهان کیسه ارائه راه حل های بسته بندی برای هر صنعت است .

مأموریت سپاهان کیسه 

  • ارائه بهترین بسته بندی با کیفیت به صنایع متنوع به گونه ای که محصولات تولیدی صنایع مختلفی با بسته بندی های سپاهان کیسه ارزش بیشتری پیدا کند .
  • تلاش برای ذخیره و بهره وری زمان و منابع مشتریان با توسعه فنی و تکنولوژیک محصولات و نوآوری در خدمات
  • اطمینان از رضایت مشتری با ارائه خدمات صادقانه و کیفیت مورد رضایت مشتری
error: Content is protected !!