پاکت کامپوزیت روکش BOPP چاپ تصویری (تیوبینگ)

کیسه های کامپوزیت روکش BOPP سه لایه صدفی مدل چاپ تصویری ( تیوبینگ ) شامل موارد زیر است :

1.کیسه کامپوزیت روکش BOPP شفاف صدفی

ویژگی:

کیسه های سه لایه کامپوزیت لمینت شده با انواع فیلم های BOPP (شفاف و صدفی) به همراه چاپ تصویر (ترام) در سپاهان کیسه تولید می شود.

این پاکتها سه لایه با مقاومت فشاری بالا هستند و آنتی استاتیک بوده و  ضد رطوبت ، نور و بو، ضد سایش و لغزش نیز می باشند. این پاکتها قابلیت چاپ 4 رنگ دارند و با برش سرد و گاست تحویل می گردند.

کاربرد ها(جهت استفاده):

کیسه گونی خوراک دام و طیور و آبزیان ، کیسه گونی مکمل و معدنی ، کیسه گونی انواع بذر و محصولات کشاورزی ، کیسه گونی مواد شیمیایی ، کیسه گونی پودر شیر خشک ، کیسه و گونی مواد غذایی و دارویی

2.کیسه کامپوزیت روکش BOPP شفاف متالایز

ویژگی:

این نوع پاکتها چهار لایه هستند و  مقاومت فشاری بالایی دارند . ظاهر شیک دارند و  ضد رطوبت ،  نور و بو هستند و  قابلیت چاپ 8 رنگ تصویر را نیز دارند. کیسه های کامپوزیت روکش BOPP متالایز با برش سرد و گاست تولید می گردند.

کاربرد ها(جهت استفاده):

کیسه گونی خوراک دام و طیور و آبزیان ، کیسه گونی مواد معدنی ، کیسه گونی انواع کود و محصولات کشاورزی ، کیسه گونی مواد شیمیایی ، کیسه گونی مواد غذایی و پودرهای شستشو

کیسه کامپوزیت روکش BOPP شفاف کاغذ

ویژگی:

پاکت کامپوزیت تشکیل شده از یک لایه گونی پلاستیکی، یک لایه شفاف و یک لایه کاغذ می باشد.که در اندازه و ظرفیت های مختلف ( ۵ تا ۳۵ کیلوگرم ) به سفارش مشتری قابل تولید میباشد. امکان چاپ معمولی تا ۱۲ رنگ و چاپ Bopp / opp  ( چاپ کلاسیک ) بر روی پاکت ها وجود دارد. پاکت کامپوزیت به خاطر دارا بودن یک نایلون ، ضد آب بوده و محصولات پر شده از نفوذ آب و رطوبت در امان می باشد.

کاربرد ها(جهت استفاده):

بسته بندی محصولات داروسازی، کشاورزی، خوراک دام و طیورو آبزیان و …

کیسه کامپوزیت روکش BOPP شفاف شفاف

ویژگی:

کیسه های سه لایه لمینت شده با انواع فیلم های BOPP (شفاف) به همراه چاپ تصویر (ترام) در سپاهان کیسه تولید می شود.

این پاکتها سه لایه با مقاومت فشاری بالا هستند و آنتی استاتیک بوده و  ضد رطوبت ، نور و بو، ضد سایش و لغزش نیز می باشند. این پاکتها قابلیت چاپ 4 رنگ دارند و با برش سرد و گاست تحویل می گردند.

کاربرد ها(جهت استفاده):

خوراک دام و طیور و آبزیان ، مکمل و معدنی ، انواع بذر و محصولات کشاورزی ، مواد شیمیایی ، پودر شیر خشک ، مواد غذایی و دارویی

error: Content is protected !!