کیسه گونی پلاستیکی

گونی پلاستیکی پلی پروپیلن چیست؟

کیسه گونی پلاستیکی یا به اختصار کیسه پلی پروپیلن PP ، همان کیسه گونی پلاستیکی ساده است ضمن استحکام بالا ، دارای وزن بسیار پایین می باشند. به همین علت این نوع کیسه اقتصادی ترین و کم هزینه ترین نوع بسته بندی برای بسیاری از محصولات می باشد.

کارخانه کیسه بافی سپاهان کیسه تولید کننده و فروشنده انواع گونی پلاستیکی با مناسبترین قیمت در اصفهان می باشد .

کیسه-گونی-پلاستیکی

کیسه های پلی پروپیلن یا همان کیسه گونی های پلاستیکی ساده نیاز بسته بندی بسیاری از صنایع را در بالاترین استانداردهای بسته بندی روز دنیا تأمین می نماید. کیسه های پلی پروپیلن بسته به سفارش مشتری، نوع و وزن محصولات مورد بارگیری در ابعاد و همچنین با ضخامت نخ (Denier) مختلف تولید شده و جهت بسته بندی محصولات غذایی، کشاورزی، شیمیایی، کود، پتروشیمی، سیمان، پلیمرها، و… مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید کیسه گونی پلاستیکی

فرآیند تولید گونی پلاستیکی در کارخانه های گونی بافی با توجه به مواد اولیه و افزودنی های مورد نظر در سفارش مشتری متفاوت می باشد . اما به طور کلی مراحل تولید گونی پلاستیکی به شرح ذیل می باشد :

  • ریسندگی : مواد اولیه پلی پروپیلن به صورت گرانول وارد دستگاه اکسترودر شده و ذوب می گردد و پس از طی مراحل مختلفی با مواد نرم کننده و افزودنی های شیمیایی دیگر ذوب شده و به صورت الیاف 64 تایی از دوش های اکسترودر خارج می شود و پس از عبور از تونل های خنک کننده بر روی قرقره های نخ یا بوبین تابیده می شود .
  • بافندگی : در این مرحله دوک های نخ پلی پروپیلن مرحله قبل درون دستگاه بافندگی گونی قرار گرفته و به صورت تار و پودی رول گونی گردبافت تولید می گردد ( بر اساس عرض کیسه سفارش مشتری)
  • چاپ و برش : پس از تولید رول گونی گردبافت نوبت به مرحله چاپ و برش بر اساس طرح چاپ و طول کیسه سفارش مشتری می رسد که البته لازم به ذکر است در برخی از کارخانه های کیسه بافی عملیات دوخت و برش قبل از چاپ صورت می گردد.
  • دوخت و بسته بندی : پس از طی کردن مرحله چاپ و برش روی گونی ، عملیات دوخت در انتهای هر کیسه گونی به صورت تک دوخت الی سه دوخت انجام می گردد .
فروش گونی پلاستیکی

سفارش و خرید گونی پلاستیکی :

جهت خرید و استعلام قیمت تولید انواع گونی پلاستیکی در تیراژ بالا همراه با چاپ و مشاوره فروش با مجموعه سپاهان کیسه تماس حاصل نمایید .

انواع گونی پلاستیکی :

طیف گسترده ای از انواع کیسه گونی پلاستیکی پلی پروپیلن بر اساس نیاز و خواسته های مشتریان، به شرح زیر تولید و عرضه می گردد:

error: Content is protected !!