پاکت کامپوزیت روکش کاغذ چاپ تصویری (تیوبینگ)

گروه تولیدی سپاهان کیسه تولید کننده و فروشنده انواع کیسه کامپوزیت سه لایه روکش کاغذ با کیفیت بالا و مناسبترین قیمت در اصفهان می باشد .

دسته بندی کیسه کامپوزیت سه لایه روکش کاغذ چاپ تصویری به شرح زیر می باشد:

1.پاکت کامپوزیت روکش کاغذ مقاوم یا مصنوعی (سه لایه)

این نوع محصول متشکل از سه لایه ( کیسه و گونی PP ، لمینت یا پلی اتیلن (PP+PE) و کاغذ مقاوم ) می باشد. از مزایای این محصول میتوان به قابلیت عدم نفوذ رطوبت و همچنین کیفیت بالای چاپ اشاره نمود .توانایی چاپ تا 6 رنگ بر روی این محصول امکان پذیر میباشد.

2.پاکت کامپوزیت روکش کاغذ کرافت یا قهوه ای

این محصول متشکل از سه لایه ( گونی PP ، لمینت یا پلی اتیلن (PP+PE) و کاغذ کرافت ) می باشد از مزایای این محصول میتوان به ظاهر زیبا و مقاومت بالای پاکت اشاره نمود. این محصول جهت بسته بندی محصولات صادراتی مانند پودر شیر خشک ، پتروشیمی و… استفاده می گردد.

3.پاکت کامپوزیت روکش کاغذ سفید (سه لایه)

این محصول متشکل از 3 لایه ( گونی PP ، لمینت یا پلی اتیلن (PP+PE) و کاغذ تحریر ) می باشد . از مزایای این محصول می توان به زیبایی نسبت به گونی های معمولی اشاره کرد که توانایی چاپ تا 6 رنگ بر روی این پاکت امکان پذیر می باشد. ازموارد استفاده این نوع کیسه ها می توان به بسته بندی خوراک دام و طیور ،کود های شیمیایی ،حبوبات ، و….. اشاره نمود.

4.پاکت کامپوزیت روکش کاغذ لمینه (4لایه)

این محصول متشکل از 4 لایه ( گونی PP ، لمینت یا پلی اتیلن (PP+PE) ، کاغذ تحریر و سلفون براق یا مات ) می باشد. از ویژگی های این محصول میتوان به عدم نفوذ رطوبت و مقاوت 2 برابر نسبت به پاکت های معمولی اشاره کرد . همچنین وجود یک لایه اضافی پلی اتیلن باعث زیباتر شدن و براق شدن چاپ روی پاکت میگردد.

5.پاکت کامپوزیت روکش کاغذ والودار

در حال بروزرسانی…

error: Content is protected !!