کیسه گونی پلاستیکی لمینت (ضد آب)

این نوع از کیسه گونی لمینت تولیدی شرکت سپاهان کیسه متشکل از 2لایه می باشد که لایه داخلی بافت گونی و لایه خارجی از جنس پلی اتیلن می باشد، کیسه لمینت دار نسبت به گونی ساده  از ظاهر و کیفیت چاپ بهتری برخور دار است .
گونی لمینت برخلاف گونی پلاستیکی ساده در برابر رطوبت و ریزش بار بسیار مقاوم می باشد.درضمن این نوع از گونی های تولیدی شرکت در رنگ های متنوع قابل تولید می باشد.

کیسه گونی لمینت

لمینت لایه محافظ پوششی می باشد که بر روی پارچه مورد استفاده جهت تولید جامبوبگ (جمبوبگ) وانواع گونی های لمینت (کیسه لمینت) داده می شود و به هنگام دوخت کیسه ، سطح لمینت شده در داخل کیسه قرار گرفته و مانع نفوذ رطوبت داخل کیسه گونی می گردد.

توجه داشته باشید که لمینت موجب ممانعت نسبی از نفوذ رطوبت می شود و به هیچ عنوان گونی (کیسه لمینیت) را ضد آب نمی سازد. در صورتی که ممانعت از رطوبت بیشتر مد نظر باشد معمولا استفاده از لایه پلی اتیلن ( نایلون ) داخلی گونی (کیسه لمینت) توصیه می شود ، هرچند که این لایه پلی اتیلن (کیسه لمینت) محافظ نیز، کیسه و محتویات را ۱۰۰% در برابر رطوبت محافظت نمی نماید.

تفاوت بین استفاده از لمینت و لایه پلی اتیلن ( نایلون ) در این است که تا چه حدی عدم نفوذ رطوبت اهمیت دارد. در هر حال بایستی توجه نمایید که گونی ها (کیسه لمینت) در حالت استاندارد ، ضد آب نیستند.

لمینت

مشخصات فنی کیسه گونی لمینت (ضد آب):

کیسه های پلی پروپیلن لمینت ویژگی های نظیر ، دو لایه بودن ، مقاومت کششی و فشاری بالا ضد رطوبت ، نور و بو و تنوع رنگ و قابلیت چاپ 4 رنگ تصویر را دارند و همچنین با برش سرد و گاست تولید می گردند.
عرض کیسه گونی لمینت از 25 سانتی متر تا 2/20 متر (دو لایه) و طول آن بنا به سفارش مشتری تعیین می گردد. رنگ کیسه گونی لمینت بنا به سفارش مشتری تولید می گرد. وزن این گونی ها نیز از 60 تا 220 گرم در هر متر مربع متغییر است. مواد تشکیل دهنده کیسه گونی لمینت ، پلی اتیلن (P.E) + پلی پروپیلن (P.P) ضد آب هستند.

 حداقل سفارش کیسه گونی لمینت بنا به سفارش مشتری است.

موارد کاربرد کیسه گونی لمینت

  • بسته بندی محصولات دامی و خوراکی ( انواع محصولات مکمل غذایی و دارویی دام و طیور )
  • بسته بندی انواع خشکبار، حبوبات، بذرهای کشاورزی، ادویه جات و …
  • بسته بندی مواد پودری ( انواع شیر خشک، پودر پنیر، آرد سوخاری و…)
  • بسته بندی مواد گرانولی (مستربچ و …)
  • بسته بندی انواع رنگهای پودری
  • بسته بندی انواع مواد معدنی
  • خوراک دام و طیور و آبزیان
  • مواد معدنی
  • انواع بذر ، محصولات کشاورزی
  • مواد شیمیایی
  • مواد غذایی و …

1.کیسه گونی لمینت دولایه (لایه نایلون دوزی شده)

این کیسه ها همانند کیسه های یک سرباز ته دوخت می باشد. با این تفاوت که دارای یک لایه داخلی از جنس نایلون می باشد قسمت انتهایی کیسه در بیشتر موارد بنا به درخواست خریدار سر دوزی نیز انجام شده و دو لایه در قسمت بالای کیسه نیز به هم متصل میگردد این نوع کیسه ها با توجه به لایه نایلونی اضافه شده در داخل کیسه ضمن محافظت محتویات کیسه از عوامل بیرونی همچون رطوبت ، موجب استحکام بالاتر کیسه و ممانعت از هر گونه احتمال ریزش محتویات کیسه می گردد فلذا جهت بسته بندی شکر ، کود شیمیایی و محصولات پتروشیمی که در آن ماده پر شونده می بایستی از رطوبت مصون باشد بکار می رود.

جنس لایه بیرونی پلی پروپیلن PP و جنس لایه داخلی پلی اتیلن PE می باشد. انواع نایلون داخل این مدل گونی شامل لب دوزی شده ، گونی لب دوزی و ته دوزی شده ، لب دوزی ته گونی دو لایه برگردان ، لب دوزی شده با ته دوزی نایلون و لایه گذاری بدون دوخت است و در صنایع مختلف که نیاز است رطوبت به داخل کیسه و گونی نفوذ نکند همچنین رطوبت محصول داخل گونی هم به بیرون نرسد ، استفاده می گردد.

2.گونی فشرده ضد آب و آفتاب

این نوع گونی ها از عرض 1 متر الی 4/20 سانتی متر و با طول متغیر و بنا به سفارش مشتری تولید می شوند. گونی فشرده ضد آب و آفتاب در رنگ های سفید ، طوسی ، گرافت ، راه راه و بنا به درخواست مشتری تولید می گردند. وزن گونی فشرده ضد آب و آفتاب از متر مربعی 130 گرم تا 250 گرم متغیر است .مواد تشکیل دهنده این گونی پلی پرو پیلن (P.P) و پلی اتیلن (PE) بوده و ضد آب و آفتاب نیز می باشند.

3.گونی ضد آب و آفتاب خارجی

عرض این گونی ها از 4 متر تا 8 متر و طول آن نیز از 40 متر تا 75 متر (متناسب به عرض رول درخواستی) می باشد.گونی ضد آب و آفتاب خارجی در رنگهای آبی، نقره ای، نارنجی، مشکی، سبز و سفید موجود است . وزن این گونی ها از 130 گرم متر تا 200 گرم متر مربع متغییر است. مواد تشکیل دهنده  گونی ضد آب و آفتاب خارجی ، پلی اتیلن (P.E) + پلی پروپیلن (P.P)است و ضد آب و آفتاب است .

4.کیسه گونی لمینت صادراتی

کیسه گونی لمینت صادراتی یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت سپاهان کیسه می باشد که با فرمول ترکیبی استاندارد روز اروپا تولید می گردد که دارای بافت شطرنجی و بدون نخ شکستگی می باشد . با توجه به اینکه سطح گونی لمینت شده کاملا صاف و یکنواخت می باشد همین امر باعث زیبایی ظاهری کیسه و همچنین کیفیت بالای چاپ بر روی کیسه گونی پلاستیکی می شود .

error: Content is protected !!