پاکت کامپوزیت روکشBOPP صدفی

پاکت کامپوزیت روکشBOPP صدفی

کیسه BOPP صدفی

کیسه کامپوزیت روکش BOPP صدفی 4 لایه چاپ تصویری

کیسه کامپوزیت BOPP سه لایه صدفی (پاکت کامپوزیت BOPP سه لایه صدفی) یکی از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین کیسه ها جهت بسته بندی انواع محصولات در صنایع بسته بندی کیسه ای می باشد و متشکل از سه لایه می باشد شامل لایه داخلی گونی پلاستیکی ، لایه میانی لمینت یا پلی اتیلن (PP+PE) و لایه خارجی روکش bopp  می باشد . 

از ویژگی های بارز و مهم این پاکت ها و کیسه های کامپوزیت سه لایه صدفی  علاوه بر زیبایی و ظاهر آراسته می توان به مقاومت بالا و عالی در تست های پرتاب و کششی ، مقاومت در برابر رطوبت و نگهداری رطوبت داخلی محصولات خاص اشاره نمود .

کیسه کامپوزیت روکش BOPP صدفی سه لایه

این نوع از پاکت های بدون محدودیت در سایز و تراکم و تا 6 رنگ چاپ و با قابلیت دسته پانچ ، نسبت به نیاز مصرف کنندگان تولید می شود.از دیگر قابلیت های این محصول می توان به تولید به صورت دهانه والف اشاره کرد.این محصول جهت استفاده برای شرکتهایی که از دستگاه های پرکن استفاده می نمایند پیشنهاد میگردد که باعث سرعت عمل در مرحله پرکن میگردد، سایز دهانه والف بسته به نظر مشتری قابل تغییر میباشد.این کیسه ها جهت بسته بندی : گرانول، کنسانتره، بذر و کود، صنایع غذایی (حبوبات، برنج، چای و …) ، صنایع لبنی، خوراک دام و طیور، آبزیان، مواد معدنی، پودرهای مکانیزه، بنتونیت، چسب کاشی، مواد شیمیایی، فسفات ها، سولفات ها، کربنات ها، پیگمنت ها و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

تقسیم بندی کیسه های کامپوزیت روکش BOPP سه لایه صدفی

پاکتهای کامپوزیت روکش BOPP در دو مدل چاپ تصویری ( 4 لایه ) و چاپ تفکیکی یا کیسه کامپوزیت صدفی دسته بندی می شوند.

error: Content is protected !!