رول گونی پلاستیکی

رول گونی پلاستیکی

رول گونی پلاستیکی تولیدی توسط سپاهان کیسه به دو صورت رول گونی ساده و رول گونی لمینت می باشد که در رول گونی پلاستیکی ساده نوارهای pp ، بصورت تار و پود توسط دستگاه های گردباف که برای این منظور تعبیه شده است بافته میشود و در رول گونی لمینت همین بافته ها توسط لایه نازکی (در حد چند میکرون) از ترکیب 95% PP و 5% PE مورد پوشش قرار گرفته و منافذ موجود در بین تار و پود پارچه های ساده در این گونه رول ها مسدود می شود.

با توجه به قیمت مناسب رول پلی پروپیلن و استحکام بالای آن علاوه بر کاربرد در تولید انواع کیسه پلی پروپیلن و جامبوبگ ، این پارچه ها به عنوان پوشش و کاور در بسته بندی و عدل بندی بسیاری دیگر از محصولات کاربرد گسترده دارند.

پارچه های پلی پروپیلن سپاهان کیسه بصورت رول دولا ، تک لا و همچنین رول برش داده شده در ابعاد مورد سفارش مشتریان قابل عرضه می باشند . رول گونی پلاستیکی پر مصرف یا متداول بازار غالباً در انبار سپاهان کیسه موجود می باشد که در حداقل تیراژ هم قابل ارائه است اما در صورتی که گونی با رنگ یا عرض سفارشی خاصی درخواست داشته باشین حداقل سفارش جهت تولید رول سفارشی 2 الی 3 تن می باشد.

رول-گونی-پلاستیکی

یکی از عوامل تنوع رول های گونی پلاستیکی عرض نخ مصرفی در بافت رول است که در اینجا برای اطلاع شما عزیزان به معرفی کامل آن می پردازیم . نخ 2 میلی مترریز ترین نخ از لحاظ عرض نخ در صنعت گونی بافی می باشد، وبه ترتیب پس از آن نخ 2.5 میلی متر،نخ 2.7 میلی متر،نخ 3 میلی متر و نخ 4 میلی متر تولید می شود.

گونی های تولیدی ازجنس نخ 2 و  نخ 2.5 میلی متر دارای ویژگی هایی چون زیبایی بیشتر به خاطر بافت شطرنجی و ریز بافت بودن، ضخامت نخ ، تراکم و استحکام بالا تر ، مقاومت بیشتر در تست های پرتاب و کششی می باشد.

وجه تمایز دیگر رول گونی پلاستیکی ، رنگ آن می باشد؛بنابراین گونی پلاستیکی را اینگونه طبقه بندی میکنیم : رول گونی سفید ، رول گونی رنگی و رول گونی شیشه ای یا شفاف یا بی رنگ.

رولهای گونی پلاستیکی از لحاظ عرض نیز دارای تنوع زیادی هستند که به همین علت جهت بسته بندی در صنایع مختلف کاربرد دارند.یکی از ویژگی های سپاهان کیسه ارائه انواع رول گونی پلی پروپیلن از کمترین عرض 25سانتی متر دولا الی 200سانتی متر دولا (رول 50سانتی متر تک لا الی 4متر تک لا) در تنوع رنگ و ضخامت مختلف است.

نکته دیگری که باعث تفاوت رول پلی پروپیلن می شود وزن و ضخامت آنها در واحد متر مربع است ما در ذیل به معرفی انواع رول  پروپیلن که در سبد محصولات سپاهان کیسه است میپردازیم.

error: Content is protected !!