کیسه های والودار

تقسیم بندی گونی کیسه های تولیدی والودار یا والفی ( قیفی یا گچی) سپاهان کیسه

  • گونی کیسه والودار یا والفی ( قیفی یا گچی) ساده والفی
  • گونی کیسه والودار یا والفی ( قیفی یا گچی) لمینت والفی
  • گونی کیسه والودار یا والفی ( قیفی یا گچی) لمینت L برش

کیسه گونی والفی ( قیفی یا گچی) سپاهان کیسه

عرض این کیسه های والودار که اصطلاحاً به کیسه گچ و سیمان معروف می باشند ، از 25 سانتی متر تا عرض 2.25 متر بوده و بصورت رول و کیسه موجود می باشد. همچنین این گونی های گچ و سیمان قابل تولید به سفارش مشتری و  طول کیسه نیز بنا به سفارش مشتری تغییر و تولید می شود . این نوع کیسه گونی والفی (کیسه گچ و سیمان) تولید شده توسط سپاهان کیسه  در رنگ های سفید، نارنجی، سبز، آبی، مشکی تولید می گردد و همچنین قابلیت تغییر رنگ بنا به سفارش مشتری را نیز دارد.

وزن این نوع گونی گچ و سیمان  از 41 گرم درهر متر مربع تا 250 گرم  در هر متر مربع متغییر بوده و سایز نیز بنا به سفارش مشتری تنظیم و تولید می گردد. مواد تشکیل دهنده کیسه گونی والفی ، پلی پرو پیلن (P.P) است کیسه گونی والفی ضد آب و آفتاب  نیست  ولی بنا به سفارش مشتری ضد آب و آفتاب تولید می شود.

در صورتی که به شرکت تولیدی سپاهان کیسه سفارش تولید کیسه گونی والفی یا گونی گچ و سیمان را بدهید حداقل سفارش 5000 عدد برای سایز های معمولی در بازار و در  ابعاد سفارشی حداقل 1000 عدد بایستی سفارش تولید داده شود.

کیسه گونی والفی در بسته بندی مصالح ساختمانی گچ، سیمان و پودر سنگ ، خاک سنگ ، بنتونیت ، خاک ارت، مواد معدنی، انواع خاک معدنی کاربرد دارد
همچنین کیسه گونی والفی در بسته بندی انواع حبوبات و غلات ، بسته بندی انواع آرد، قند، شکر ، بسته بندی محصولات پتروشیمی ، بسته بندی انواع کود شیمیایی و حیوانی ، بسته بندی محصولات کشاورزی، بسته بندی انواع مکمل ها، ویتامین ها و خوراک دام و طیور، بسته بندی انواع پارچه و پوشاک کاربرد وسیعی دارد.
error: Content is protected !!